Jubileumfeest

Op 19 oktober 2024 bestaat vv Mildam 95 jaar. Om dit te vieren, organiseren we op zaterdag 8 juni 2024 een jubileumfeest voor leden, oud-leden en supporters.

Voorafgaand aan deze feestelijke dag is er op de vrijdagavond een 7×7 toernooi voor dames en heren. De zaterdag begint met een toernooi voor de jongste jeugd. Later op de dag zal er een jubileumwedstrijd gespeeld worden tussen vv Mildam en de oud-profs van sc Heerenveen. Aansluitend is er een receptie met buffet en sluiten we de dag af met een knallende feestavond met niemand minder dan Rintje Kas.

Programma:
7-juni-2024
19.00 7×7 toernooi met aansluitend muziek
8-juni-2024
10.00 Jeugdtoernooi
15.30 Mildam – oud sc Heerenveen
18.00 Buffet
20.00 Feestavond

Verdere details over het programma volgen nog. Alle leden en relaties krijgen binnenkort een uitnodiging. Ook proberen we zoveel mogelijk oud-leden te benaderen. Een mooie gelegenheid dus voor leden en oud-leden om elkaar te ontmoeten. Mocht iemand geen uitnodiging ontvangen en ben je wel oud-lid en/of geïnteresseerd, laat het ons dan weten. We hopen op een zo groot mogelijk opkomst. Via de website wordt binnenkort kenbaar gemaakt hoe je je kunt aanmelden.

Sinds het begin van dit jaar is de jubileum commissie al druk bezig met de organisatie van deze activiteiten. Om er een geslaagd jubileum van te maken hebben we vele vrijwilligers nodig. Wil je hier ook iets in betekenen, meld je dan bij de jubileum commissie.

Jubileum commissie

vvmildam95jaar@outlook.com